Aquest és el blog de la SAME de la UEC de Barcelona. Es tracta de publicar piades, comentaris, noves ressenyes, itineraris.... I tot allò que cregueu interessant de publicar.

Comença el compte enrere: Same Winter Fest II

Aquest cap de setmana després d'estudiar durant tota la setmana diversos mapes del Pirineu, vam sortir disposats a trobar un refugi on poder celebrar la segona edició de la Same Winter Fest. Després d'anar fins a Soldeu, on vam poder comprovar que les pistes que porten al refugi de la Com de Jan i al refugi de Siscaró estaven barrades al pas, vam decidir tornar un cop més al refugi de Sorteny al saber que encara hi ha mig refugi disponible on hi caben ben bé una vintena de persones.
Un cop a Sorteny, una mica tard després de tanta volta amb el cotxe, ens trobem una parella de nois preparant un iglú on passar-hi la nit, comprovem doncs, que tot i la calor que ha fet aquest cap de setmana, hi ha un bon gruix de neu per poder fer iglús el cap de setmana de la trobada. Ja es força tard, així que decidim fer una petita sortida per estirar les cames i preparar llenya per poder passar-hi la nit.
L'endemà, intentem sortir ben d'hora del refugi -gairebé ho aconseguim- i quan ens posem els esquís als peus, la neu encara està força dura i permet que pujar sigui més fàcil. Així doncs, intentem pujar al Pic de l'Estanyó per una canal força factible que veiem a la cara Oest. A mitja canal, però, comencem a baixar ja que no tot el grup està disposat a arribar fins al cim, així que traiem les pells de foca i gaudim d'una bona baixada fins el refugi amb una neu que, tot i no ser pols, permet esquiar d'allò més bé.
Ja ho veieu, el menú està servit! Ara només cal que us acabeu d'apuntar tots (recordem que teniu fins dimecres 13 de març) i a esperar amb candeletes que arribi el dissabte.

Same Winter Fest, que no t'ho expliquin, viu l'experiència!